Algemene voorwaarden

 

- Kosten worden bepaald door mij als behandelaar en worden van te voren kenbaar gemaakt via de website, de mail, telefonisch of mondeling.

Betaling van de behandeling vind plaats direct na behandeling contant, of binnen een week na dato via een bankoverschrijving.

- U bent in principe verantwoordelijk voor eigen vervoer. In uitzonderlijke gevallen kan overlegd worden of ik als behandelaar bij u thuis kan komen om een behandeling uit te voeren.

-Ik kan geen garantie bieden voor de uitkomst van een behandeling en ik ben hier niet aansprakelijk voor. Voor meer informatie hierover adviseer ik u om contact op te nemen.

-U bent nooit verplicht om vervolgafspraken te maken. Indien u geen mailing of andere berichten wil ontvangen kan u dat aangeven.

 

Klachtenregeling

 

Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook mijn praktijk voldoen aan deze eisen. Graag leg ik kort uit wat dit betekent.

 

 

Klachten functionaris

 

Het kan voorkomen dat u als cliënt van mijn praktijk een klacht heeft over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat u deze klacht rechtstreeks met mij bespreekt. Mocht u dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan bied ik u aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

 

 

Geschilleninstantie

 

Het staat u vrij – indien de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet tot het door u gewenste resultaat leidt – u te wenden tot de onafhankelijke en door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie waarbij ik ben aangesloten.

 

 

Met ingang van 05-07-2022 is mijn praktijk bij een erkende geschilleninstantie aangesloten. De geschilleninstantie is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Eventueel kan ook een schadeclaim worden toegekend. Meer informatie vindt u via de website van het NIBIG.

 

 

Contact

 

Wanneer u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met het NIBIG via klachten@nibig.nl. Zij zullen u informeren over de mogelijkheden en eventuele verdere procedure.